Är det på G nu eller blir jag lurad igen?

Jag har värkar nu. Eller ja det är säkert inte värkar så klart men det gör himmelens ont nedanför naveln och när känslan tar i så är det med mer kraft än tidigare. Jag blir smått kallsvettig, får svårt att andas normalt och det känns som att korsryggen ska gå i tusen bitar. Hur sjutton känns då en hel förlossning?! Jag blir fan rädd! Antagligen är det här bara mesvärkar fast av en liten högre grad än de jag tidigare känt.

D skulle jobba till kl 00.00 i natt men kommer att jobba över till kl 06 imorgon bitti. Ja, vad sjutton ska han sitta hemma och titta på mig för. Det är ju ändå bara falskt alarm. Hoppas bara han hinner sova lite sen OM det skulle vara något. Stackarn han har jobbat ordentligt med alldeles för lite sömn de senaste 3 dagarna. Jag kanske är dum som tyckte att han skulle stanna kvar. D var lite tveksam själv nämligen men jag tänker inte låta den här ungen ha övertaget och lura mig igen. Har tagit två alvedon så nu är det bara att se om de hjälper.

Älskade unge, sluta sega och kom ut istället! Vi längtar efter dig! Världen här ute är inte så farlig som du kanske tror!

Funderar ibland på om jag kanske har skrämt Liten med mina galenskaper. Därför vågar den inte titta ut. Allt fläng på Ikea, Ica Maxi och fikor på stan, resor ut till Smögen som höggravid med båt och D, Lars Winnerbäckskonsert i slutet av v 38, fester och golfturer i början på sommaren. Ja för att inte tala om all musik jag poppar på högsta volym i bilen när jag kör utan D. Det är bland det bästa som finns och jag har länge funderat på hur jag ska lösa problemet så jag kan poppa så högt jag vill utan att bebis ska bli lidande. Lösningen på problemet är ju givetvis: IPODEN! :-) Ingen är gladare än jag åt att det redan finns en i vårt hem! 

Puh, där kom en värk till. Värkar var 5:e minut med 1 minuts längd. Jag tror inte riktigt på det ändå! Nä, inte riktigt i varje fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0