BF+1

D jobbar dygnet. Aptrist! Låg i sängen i morse. Grinig över att inget hänt än. I natt kände jag en del sammandragningar och upplevde en mensvärkmolande känsla i magen. Trodde en stund att jag skulle somna om och vakna med lite mer värkar. Riktiga värkar. Somna om gjorde jag och vakna gjorde jag men fan inte med några värkar. Nu känner jag ingenting. Absolut ingenting. Känner mig snuvad. Var allt bara en enda dröm?

Dagen har spenderats på IKEA med Evelina! Vi sprang fram och tillbaka, kikade på diverse prylar och åt köttbullar. Hann också med Kapp Ahl och Godis Huset innan dagen avslutades med en kopp kaffe på min balkong. Jag dricker inte kaffe egentligen. Jag kommer aldrig börja heller. Faktiskt inte. Däremot är kaffe med kanel, kardemumma och mjölk sååååå gott för tillfället! Hoppas det bara är en graviditetscraving! För jag dricker faktiskt inte kaffe. 

Evelina har åkt till sitt jobb och D kommer inte förrän imornbitti. Nu ligger jag i soffan med små sammandragningar och nån konstig känsla i magen men återigen är det säkert falskt alarm. Möjligtvis att det kan vara en liiiiten början på något stort men antagligen en liiiiten alltså. Jag tänker inte låta mig luras en gång till. Jag smuttar vidare på mitt hallonbladsté som ska vara så bra för oss gravida och våra livmödrar och inbillar mig att det faktiskt är en stor fis på G bara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0