Var är du lilla krabat?

Buhuuuu det kommer aldrig komma någon bebis!

Jag som trodde att den här parveln skulle hitta ut själv utan karta och kompass men jag börjar starkt tvivla nu.

Efter att ha haft kraftig mensvärk och några andra konstiga hugg i magen under natten vaknade jag tidigt imorse och började dagen med 2 alvedon. D och jag hämtade sedan upp My och körde henne till jobbet. Jätteroligt att se henne även om det bara var för 10 minuter! Vi landade i Linnarhult och städade ur bilen från topp till tå. Hej och hå vad jag körde med dammsugaren i bilen. Fram och tillbaka, upp och ned mellan sätena, böj och sträck på benen. Avslutningsvis fick vår bil en dusch och shamponering på utsidan och sedan for vi för att inhandla mat. Väl hemma lagade D tacos som vi mumsade i oss till vår nuvarande favoritserie "two and a half men". Tacosen var kanoners med massa gucka och stark sås i mängder! "Two and a half men" höll måttet som vanligt. Många skratt blidde det innan jag totaldäckade i soffan, snarkandes och säkert dregglandes. Efter en powernap på 45 minuter är krafterna tillbaka igen. Städa köket, dammsuga hela lägenheten och göra rent i badrummet så är jag nu åter fit for fight! NU kan bebis också få komma! Ja jag har ju både ätit och sovit! Men varför skulle denne lyda mig nu när den inte skött sina kort hitintills?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0