Ett par ord...

Stockholm, Vallentuna och Julias mormor och morfar besöks för stunden. Under bara 3 dagar har det hänt så mycket med Julia.

Första kvällen skrattade Julia så det "kluckade". Hon nästan kiknar när hon skrattar om man lyfter upp henne och kittlar henne på magen. Nu har hon gjort det flera gånger. Det låter så härligt!

Begravningen för farmor var väldigt vacker. Julia tyckte psalmsångerna var roligare att lyssna på än att lyssna när prästen pratade. Pampig orgelmusik gjorde Julias ögon stora och hon lyssnade intensivt efter vart ljudet kom ifrån. Med lite skumpande i mammas famn i kyrkan så gick det även bra att stå ut med prästen också. Nu har vi sagt farväl till farmor och även hälsat från Daniel som tyvärr inte kunde vara med under dagen.

Idag har Julia vänt sig från mage till rygg! tre gånger på raken. Ja vi la ju tillbaka henne på mage igen så hon återigen kunde utföra det hela. Impad mor filmade med mobilkameran och skickade över till stolt far som snart sitter på tåget upp till oss. Snart kan han beskåda det hela med egna ögon. Vad han längtar.

För tillfället sover damen. Det är ansträngande att göra sådana framsteg som görs på denna lilla semester. Någon napp tar hon dock inte. Nappskolan lägger vi nu ner helt tror jag. Julia har fullt upp med att lära sig andra saker. Hela handen är också mycket mycket godare tycker hon. Så länge enbart tummen inte kommer i munnen så är vi tacksamma.

Foton saknas tyvärr då slarvmamma glömt att vara i farten och dokumentera men jag ska bättra mig! Jag lovar!


Kommentarer
Postat av: Linda

Det är så underbart när de skrattar så de nästan kiknar! :-)



Jag har en utmaning till dig i min blogg!



kram Linda

2008-12-19 @ 16:18:51
URL: http://lindaskriver.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0