Julia semestrar pa Lanzarote!

Hej pa er!
Resan hit gick toppen! Julia sov och at pa flyget. Givetvis valde hon att gora en ordentlig bajsbloja vid start men det loste vi snabbt. Allt ar bara bra och lillsnurran (som min morfar brukar kalla henne) mar prima! Hon sover, ater och charmar alla runt omkring oss! Nagot bad har hon annu inte gjort men mor o far har hunnit ta sig ett par dopp i poolen.



Julia ligger under sitt egna parasoll, vadrar och har det bra!


Damen ar redo for landning pa Lanzarote. Med ett stadigt grepp om hennes egna balte och en pappafamn gick att bara fint!


Ajajaj, dar har vi det svart pa vitt! Tummen ar pa vag! Dags att fara hem till mormor och lara sig ta nappen igen tror jag!


Manga spanjorer som kuckilurar med lilltosen! Undrar sa vad hon tanker om dom nar vi ar i mataffaren. Nyfiken ar hon allt!


Julia ar redo! Big smile och solhatt pa! Kan det bli battre?


Vill tillagna en tanke at min kara farmor som gick bort fran oss i lordags. En vacker dag ar det Julia som star pa mina fotter och ler glatt medan jag sjunger "dansa min docka". Jag kommer aldrig glomma den tiden i koket pa Brinkvagen. Doften av plattar som steks i mangder. Sakert 50 stycken at vi barnbarn. "Far man ata med handerna?", tjuter vi till farmor. "Ja sa klart", hojtar farmor tillbaka fran spisen. "Jag ater med munnen jag", sager farfar och vi skrattar som tokar varje gang. Vikingarna spelas pa hog volym och allt ar frid och frojd! Det ar sa nara att jag nastan kan ta pa det. Nu ar ni, farmor och farfar i himlen. Tillsammans. Aterigen forenade. Nu far farfar borja koka kaffe och bre skogaholmslimpa kl 04 pa morgnarna igen. For visst var det sa du ville ha det farmor? Ma ni vila i frid! Ni kommer alltid finnas i vara hjartan. Varma minnen!

Stor kram fran oss till er alla!


PS: MAMMA! Jag har mailat dig ang begravning och julfirande. Kolla Hotmailen din! / Malin
DS.

Kommentarer
Postat av: Tina

Jag beklagar verkligen bortgången av din farmor, Malin... Jag hoppas ni finner tröst i att hon och din farfar myser tillsammans där de är båda två nu. För de gör de!



Ni ser ut att ha det riktigt mysigt där i utlandet. Och Julia är söt som alltid. :-)



Kramar

2008-12-04 @ 16:06:13
URL: http://www.troll.bloggagratis.se
Postat av: Lotta

Hej, Åååå så härligt ni ser ut att ha det. Man blir allt lite avundsjuk:) Ledsen att höra att din farmor gått bort, hoppas hon får en fin fortsättning med farfar i himlen bland plättar och skogaholmslimpor. Många kramar till er från oss//fam.Holmberg

2008-12-05 @ 12:55:16
Postat av: Elin

Hej Malin m familj!



Beklagar att din farmor gått bort! Vill även passa på att säga att Julia ser för skön ut i solhatt :)



Hoppas ni har det bra på semestern! Massa kramar/ Elin H

2008-12-05 @ 13:28:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0