Molnig dag

Idag ar det allt en riktigt molnig dag och vad gor man inte da? Jo man bloggar saklart!

Gardagens kvall spenderades pa ett "steakhouse" som vi tidigare har besokt. Vi valde att sla pa stort och ata massor av gott. Ja ni vet en san dar "avslutningsmiddag" man brukar gora nar man ar utomlands. Visserligen aker vi inte hem forran pa mandag men Daniel menade pa att om vi skulle bli besvikna over vad vi bestallt sa har vi ju faktiskt 2 kvallar till pa oss att ata den dar speciella middagen. Sagt och gjort! Vi blev inte besvikna kan jag saga sa idag blir det pizza.







Oj, tagen pa bar garning i spjalsangen! Hur kunde pappa veta att jag inte vill sova langre?  Jag som forsokte vara sa tyst ju.


Kommentarer
Postat av: Tina

Söta bebis-Julia! Och va fina ni båda föräldrar är också. :-) Har det redan gått en vecka? Och samtidigt säger jag: Har det bara gått en vecka sedan ni åkte?! Ojoj, tiden är inte logisk... Njut nu de sista dagarna. Kramar

2008-12-06 @ 21:35:35
URL: http://www.troll.bloggagratis.se
Postat av: Ninni :-)

Hej på er!

Vilken fin blogg ni har! :-)

Vi har varit här och tittat på bilder.

Kram o tack! Ninni o Elisabeth

2008-12-08 @ 18:20:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0