Man blir inte alltid klokare med tiden.

Julia blir 6 veckor imorgon. Jag kan fortfarande inte förstå att den här lilla damen bodde i min mage under 9 månader. Ja, hon valde ju till och med att stanna längre än beräknat trots att jag vid ett flertal tillfällen påpekade att hyran bara var betald till den 16:e augusti. Därefter skulle hon vräkas men inte behagade hon komma till världen för det. Nej då. Nio dagar till tyckte hon att hon kunde med att gotta sig i värmen innan hon valde att flytta och då hem till oss. Trots hennes oförskämdhet då hon som hyresgäst i min mage nonchalerade våra krav totalt så älskar vi henne över allt annat.

Fint folk kommer alltid sent, sägs det. Vår flicka är det finaste som har hänt oss!

Ibland går vissa saker inte att förstå. Hur gärna man än vill så går det bara inte.  Jag förstår som sagt var inte att det faktiskt bodde en människa i den här jättekulan. Jag vill kraftigt poängtera att jag saknar inte kulan. Jag förstår bara inte.





Jisses, jag såg verkligen inte mina fötter på aplänge. Trodde faktiskt aldrig att jag skulle bli så glad av att få återse en sådan tråkig kroppsdel som ens fötter.


Skulle jag mot förmodan sakna mina fötter så kunde jag visserligen bara vrida huvudet på sne. Vips, där var dom!

Kommentarer
Postat av: Vilda Tiger

Jag känner igen känslan. Har HON - den fina - bott I mig? Herregud... Och att det var hon som sparkade mig på kissblåsan och dansade så fort jag åt hallon. ;-) Jag ÄLSKAR kortet på din mage med vattnet i bakgrunden! Superfint.

2008-10-05 @ 22:42:39
URL: http://troll.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0