Besviken

Ja det är precis vad jag blev nu. Jag har längtat såååå efter ett glas vin under graviditeten. Idag tog jag beslutet att äntligen efter 10 månader utan alkohol förtära ett glas rött. Jag var laddad. Daniel lallade runt med lillan och jag slog mig ned i soffan med mitt vinglas i handen. Mmmm. NOT! Huvva vad äckligt det var! Vilken stark smak! Vilken alkoholsmak! Blä säger jag bara. Jag blir både snopen och besviken! Vin som är så gott. Nu har det gått snart 4  timmar och mitt halva vinglas står fortfarande på soffbordet. Det tar aldrig slut men som tur är har jag nu bjudit mig in hos balkongMarie och skall strax bege mig till henne med resten av vinflaskan. Kanske mitt halva vinglas smakar godare i sällskap :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0