Hipp Hipp Hurra!

Idag blir fröken 1 månad! Hurra! Hurra! Hurra!

Idag när busan blev ammad sa jag spontant till Daniel; Shit, vad hon växer fort! Hon är nästan 1 meter nu! 
Helt ärligt, om hon växer i den här takten så kommer jag aldrig att hänga med. Nu förstår jag vad folk menar när de säger att tiden går så fort i början och att man skall njuta. Ja vissa stunder har jag knappt förstått att hon har kommit till världen. Hur ska jag då förstå att hon redan nu är 1 månad?

Nåväl. Detta var ju något att fira så Julias mamma och pappa har idag inhandlat färska räkor och färska kräftor och mumsat på. Lilla Julia ville absolut inte sova utan helst vara med. Självklart kunde vi ju inte låta födelsedagsbarnet missa detta så med lite vaggande och sjungande varvades hon i våra famnar.

Dock är kl snart 23.40 och hon har inte somnat ännu. Nu vill mamma o pappa faktiskt sova.

Kommentarer
Postat av: Vilda Tiger

Hihi! Klart hon ska va med och fira sig själv! :-D

2008-09-26 @ 11:58:46
URL: http://troll.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0