Winnerbäck rockar. 1-0 till den mannen!

Två kvällar i rad har lillan varit svår att få att somna fastän hon varit supertrötter stackarn. Två kvällar i rad har Winnerbäck hjälpt oss på traven! Tack gode Gud för Winnerbäck mina vänner! Kan det bero på all tid jag la ner på att slita ut Winnerbäcks röst i mina öron under min graviditetstid? Hon fick ju höra honom hemma, i bilen och även på konserten. Han var även i ipoden min men det kunde hon ju aldrig höra fast då kanske hon hörde mig sjunga istället. Huvva stackars barn. Nåväl.

Med lillan på axeln dansandes i mörkret till Winnerbäcks toner faller hon till ro och landar i djup sömn. Tryggt och kärt! Me like!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0