Frizzan på Fritzbergsvägen!

Igår spenderade jag och lillpluttan Julia eftermiddagen hos min kusin Johanna. Johanna som så duktigt äter GI-kost hade fullt sjå med att fylla mig med massor av  god kladdkaka och riktigt mumsiga nougatkakor som blivit över efter söndagens gäster. Givetvis skedde detta medan Johanna själv bet på sina naglar och tittade på oss med förtjusning. När väl sockret gjort sitt i min arma kropp kom vi på idén med att frisera Julia lite. Ingen har ju kunnat undgå hennes "vackra" långa polisonger samt annorlunda lugg. FrisörJohanna plockade glatt fram saxen och satte igång men Julia, hon var minsann inte med på leken till en början. Det var först när skruttan upptäckte tv:n som det gick an att klippa henne lite.  Nu du Julia, nu undrar vi allt vad pappa ska säga när han ser dig. Så fin du blev! Tack Johanna för insatsen! Jag tror bestämt vi ger pappa en smygtitt här på bloggen så han känner igen dig när vi ses på perrongen imorn.



Julia med morbror Per, innan klippningen.



På mormor och morfars golv, nyfriserad.

Kommentarer
Postat av: Tina

Hahaha! Tänk att vara ett halvår och NYFRISERAD!!! Lyckelis hår kan man med god vilja benämna ludd. ;-) Men så fin hon blev, lilla Juliastumpan!

2009-02-10 @ 19:19:47
URL: http://www.troll.bloggagratis.se
Postat av: Kvack

Vad fin hon blev lilla Julia.

Ida har inte så mycket hår ännu så någon klippning för henne blir det inte på länge:)

2009-02-11 @ 15:51:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0