Veckan som har varit.

Veckorna springer numera iväg. Julias pappa jobbar och sliter på dagarna och leker med Julia på helgerna när det är dags för Julias mamma att slita. Efter nu fyra helgers arbete i rad så lär jag njuta nästa helg då jag är ledig. En resa till London har avverkats dock utan Julia och pappsen vilket var tråkigt men till min glädje så utforskades den engelska staden tillsammans med Julias gudmor My. Ljuvliga två dagar må jag säga, mina fötter däremot ja de anser något helt annat. Nästa gång jag gör London så blir det definitivt utan högklackat.

Julia växer och blir mer och mer självständig som individ. Nu vet hon allt som oftast vad hon vill och när hon skakar på huvudet och säger "nej" då är det faktiskt nej. Dagarna fylls av skratt, glädjetjut, hopp och skutt samt en och annan krokodiltår som Julia nyligen har börjat klämma fram då det inte blir som hon har tänkt sig tillsammans med en darrande underläpp men vips så är den borta lika snabbt som den tittade fram.

Idag for Julias pappa på utbildning i Halmstad för ett par dagar och imorgon åker Julia med sin mor till Sthlm och hälsar på mormor, morfar, morbröder, moster och ja alla andra goa släktingar och vänner. Åh vad vi längtar! Farmor och farfar kör oss till flygplatsen och i Sthlm beräknar vi stanna 1 v.


Den vita matstolen förlorade sitt intresse på ett kick enligt Julia men det här var ju skoj!



Mammas smycken är spännande och vackra att titta på. Julia är så tyst och försiktig med dom.





Julklappen från morbröder och moster blir mer och mer intressant.



Julia har blivit en liten Da vinci på nolltid


En liten harplutt landade i pottan för cirka en vecka sedan. En stolt Julia visar gärna resultatet för kameran innan hon själv tömmer pottan i toaletten och spolar efter sig. Duktig tjej!


Julia vill gå och sova. Det går bra att ta av sig tröjan själv och hämta snutten men byxorna var lite svårare att ta av på egen hand.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0