Racerbajs och mys. Vilken morgon!

Japp! Idag tror jag lillan har slagit rekord i att sköta magen! Toppen tycker jag men jösses hur mycket besitter de små? Man blir förvånad ibland. Det är svårt att låta bli att missa när lillan har skött magen. Hennes blick blir stel, koncentrerad och hennes näsborrar vidgas tillsammans med en röd näsa. Då vet man att det är dags! Ja och tvivlar man även då så brukar det räcka med att ha en god hörsel! För det går verkligen inte att missa :-) Sötnosen!

En toppenmorgon har vi ändå haft. Riktigt god mysmorgon med mycket skratt och gos och bajsblöjor såklart :-)


Vad roligt det är att prata med mamma och kameran. Jag bara ler.


Men oj vad händer? Ooops! Nu börjar det trycka på här.


Nä nu måste jag koncentrera mig. Ja det kan se ut som att jag är på väg att nysa men icke. Här görs annat.


Så där ja! Det var riktigt skönt!


Hmm, vad är det som känns nu då?


Är det bajsdags igen tro? Måste stanna upp och fundera.


Hihi nä nu var det falskt alarm. Skönt var det också!

Kommentarer
Postat av: Vilda Tiger

Men du! Hahaha! Hon är så himla söt, och jag bara älskar det där lilla vecket hon har på nästan mellan ögonen. ;-) Tar hon i när hon ska till och bajsa med, som Lyckeli gör? L låter "Ghnnnnnn" och blir tomatröd i fejan :-D

2008-09-29 @ 20:47:53
URL: http://troll.bloggagratis.se
Postat av: Malin

Hihi ja hon är för söt! Japp! Visst tar hon i och visst blir hon röd i ansiktet! Hon tar i för kung och fosterland! Man är rädd varje gång att blöjan ska bli överfull trots att så är inte fallet ;-)

2008-09-29 @ 23:21:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0