En jättefis på tvären?!

Jag är nog en ganska otålig människa överlag. Saker som jag fått för mig att jag vill ha tycker jag inte om att vänta på alldeles för länge. Daniel är likadan. En sak som vi väntar på nu är till exempel den här bebisen.  Ja det är inte BF förrän imorn och ja man kan gå över tiden som förstföderska men vad hjälper det mig. Börjar ändå bli otåliga.

Daniel undrar när vår gäst kommer. Ja nu när vi har fixat och donat. Nu när allt är klart och vi är redo för dennes ankomst då kommer det minsann inget besök. Jag känner absolut ingenting som tyder på att Liten smått  börjar göra sig redo för världen. Liten är startklar enligt barnmorskan men frågan är om personen i min mage har förstått vad det innebär. Frågan är ens om det är en bebis i min stora mage! Det kanske bara är, som Daniel säger, en jättefis på tvären! Vi har blivit lurade i alla dessa månader! Snälla bebis visa nu att Daniel har fel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0