Mys med My

Kvällen igår spenderades i en mysig lägenhet ute vid Frölunda torg hemma hos My och Elin där endast My befann sig för tillfället. Elin var hemma och besökte familjen sin. Efter att ha inhandlat färdig indisk mat sjönk vi ned i soffan och kikade på "sing a long" och mumsade kyckling och ris. Mmmmm.... Mycket tjejkackel! En del om graviditeten och en del om annat och det var så underbart skönt att bara få vara och ha det gott med My. Jag har verkligen saknat våra stunder när vi bara degade och tjötade om allt mellan himmel och jord. Kvällen fick dock ett litet hastigt avslut då Daniel ringde och ville bli hämtad på jobbet lite tidigare än planerat. Efter 14 timmars arbete så kunde jag ju inte med att låta honom stå där och vänta så det var ju bara att hoppa in i bilen och plocka hem honom.

Jag insåg igår hur mycket jag saknat dessa tjejstunder! Sista tiden i mitt liv har mest kretsat kring barnsaker, förlossning, fosterutveckling och stora magar. Suck... Inte konstigt och inte alltför trist det heller men hallå! Vart tog MIN del av mitt liv vägen då? Nej, nu ska det bli ändring på detta för jag VET att man kan kombinera dom båda och det ska jag allt se till att göra i framtiden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0