Glad Lucia till er alla från oss!

Julgardinerna är uppsatta, apelsinerna har  fått sina nejlikor och hänger så fint i fönstret. Granen är färdigklädd och Julia har lussat för oss i sin underbart söta tomtenissadräkt med tomteluva! Ja det må vara tidigt att klä granen, det kan även jag tycka men skall julen hinnas firas i två städer med början på denna vecka så är det nödvändigt att bryta mot dessa normer för att också hinna få lite jul i vårt hem. Desto mer jul för oss! :-) Nej, nu ska här drickas lite hjortronglögg!


En färdigklädd gran! Tack Julias mormor för bidrag med julmatta, julgranskulor och även julstjärna! Så vackert det blev!



Kan hända att Julias mamma var lite för optimistisk över storleksvalet på dräkten. Ja jag föder upp min dotter på grädde jag har visst bara inte insett det förrän nu :-)

Kommentarer
Postat av: Tina

Vilka FANTASTISKA bilder! Åh, va stämningsfullt! Och det ser ut som om hon sitter själv på soffkanten på första kortet. Jättefin gran, även om den inte kan mäta sig med bebisen intill. ;-)

2008-12-13 @ 20:59:36
URL: http://www.troll.bloggagratis.se
Postat av: Sandra

Vilken glad liten sötnos! Ska bli så kul o se henne igen, hon har ju blivit så stor! Men hennes kära mor får nog bli lite bättre på att köpa kläder ;-)



Puss o kram från mig och Agnes - som numera kan le!!!

2008-12-13 @ 22:08:47
Postat av: Annika/Lana

Men det blev URgulligt ändå ;-) kram

2008-12-13 @ 22:17:12
Postat av: Marianne o Stig

Hon ser verkligen ut som en god och glad tomtenissa och granen är grann också

2008-12-13 @ 23:31:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0