Utmaning

Jag har fått en utmaning av Linda. Den kom dock för alltför länge sedan och jag ber om ursäkt för mitt sena åtagande men nu så! :-) Tack Linda! Linda bloggar på http://lindaskriver.blogspot.com

Mina 6 favoritprogram:
Oj, den rangordningen har ju förändrats lite nu sedan Julia kom. Eftermiddagssåpor är roligare än kvällstv :-)
- Desperate housewifes
- Grease anatomy
- Dr Phil
- 2½ män

- Hell´s kitchen

- När blir det mat? med Per Moberg

6 saker jag gjorde igår:
- Bytte blöjor
- Shoppade nya toppar!
- Fikade hos Julias farmor och farfar
- Åt god middag i fom av entrecote och hasselbackspotatis med min andre hälft
- Tog en långpromenad
- Lekte med Julia

6 favoritrestauranger:
- Mammas mat går först!
- Sen kommer svärmors mat :-)
- Skaldjursrestauranger är ju också bland det bästa!
- Pasta plus är även det inte helt fel
- Grekiskt är mysigt och gott
- Max så klart! Icke att förglömma i stressens vardag :-)

6 saker på min önskelista:
Oj, jag som önskade mig en "ny garderob" dvs nya kläder vilket jag nu har fått av bästa mannen i julklapp. Svårt det blev nu då...
- En ny bil som inte skriker när jag kommer på vägarna. Den får gärna ha stjärtvärmare också och AC.
- Lite mera kläder skulle ju faktiskt inte skada :-)
- Åh jag önskar mig allt en ansiktsbehandling!
- Ett tystlåtande tangentbord till Daniel så jag slipper höra allt hans knattrande på sena kvällar :-)
- Mattor till vårt vardagsrumsbord och fina matbord
- Någon som kommer hem och städar emellanåt hos oss. Jag är för pedant för att kunna slappna av. Vill ha fint men är tråkigt när jag börjar växa ihop med dammsugaren.

6 personer jag utmanar:
Jucea
Hallonsocka
Tina
Tyson
Bambi
Martina


Kommentarer
Postat av: bambi

Vilken rolig utmaning! Den antar jag gärna :)

Skriver ett inlägg imorgon efter min frågestund :)

2008-12-29 @ 23:20:26
URL: http://bambi.bloggagratis.se
Postat av: Tina

Vet du inte att det heter rövgrill? ;-)

2008-12-30 @ 13:29:51
URL: http://www.troll.bloggagratis.se
Postat av: Malin

Tina; Rövgrill? haha det gillar jag bättre! Taget! :-)



Bambi; Vad roligt! Lycka till!

2008-12-30 @ 16:15:18
Postat av: Anonym

Utmaningen är tagen!

Just nu sitter vi helt uppsvällda i soffan per och jag. Per bjöd på trerätters. Mycket gott! Hoppas ni har en härlig kväll! gott nytt år från oss allihop.

2008-12-31 @ 22:17:41
Postat av: Martina

Vad kul att du med bloggar! Det är så kul att läsa om hur andra har det med sina små =). Jag är lite kass på utmaningar, får se om och isf när jag tar mig för!

2009-01-07 @ 22:26:01
URL: http://fjomsan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0