Nej jag har faktiskt inte slutat blogga...

...En del undrar nämligen. Det är roligt att det uppskattas men det är just därför jag inte gillar "bloggstilen". Det ska skrivas om allt man gör och vart man gör det. Nej, sånt hinner jag inte alltid med. När jag inte sitter här så är jag med Julia och det är väl kanon inte sant?  :-) Sitter jag här så beror det på att Julia sover och många av er vet att hon sällan sover när jag vill att hon ska sova.

Nähä gott folk. Bloggandet kommer igång snart igen. Jag ska bara avverka ett dop och all planering som det innebär samt få en hemtenta i psykologi på 15 sidor inskickad denna vecka. Jag har också som sagt var en tös som kräver uppmärksamhet som även skall tillgodoses! Så möjligtvis att jag kommer tillbaka redan i början på nästa vecka. Håll ut!

En liten update är dock att Julia har börjat upptäcka mer och mer runt omkring sig. Det är så roligt att se hur hon tar in saker. Hon "pratar", jollrar och skrattar. Ska gärna vara med överallt. Älskar att ligga och titta på sina fiskar över sitt skötbord och även katten i babygymmet som ger ljud ifrån sig om man petar på den. Katten är mycket fascinerande. Julia kan ännu inte riktigt få den att låta själv utan vi får hjälpas åt och hon älskar det. Att sjunga med pappa, att prata med mamma och att få ligga på mage på golvet och "försöka krypa" är även det väldigt roligt. Tjejen börjar bli stor!

Lite bilder från sista tiden:


Julia tränar nacke och övar tills det är dags att lära sig att krypa.


Ja det är faktiskt lite svårt att le samtidigt som man koncentrerar sig.


Men oj, en kamera!


Ooops! Där tog näsan i. Tur det var mjukt!


Fina Tilda kom för att leka med Julia häromdagen.


Det var konstigt att Julia bara låg där och viftade med armarna. Varför kunde inte Julia också sitta upp? Undrade Tilda. Båda två pratade däremot för fullt. Undrar just hur mycket dom förstod av varandra.


Att får vara nakenfis är bland det bästa som finns tycker busan! Ja en skräckslagen min har hon på bilden men stumpan har bara lagt en fis. Inget annat har hänt men därav hennes chockade min för även om den här damen har "släppt väder" allt för många gånger i sitt hitintills korta liv så blir hon lika förvånad varje gång. Och mamma tycker det är lika roligt vareviga gång. Hihi.

Kommentarer
Postat av: Socka

Haha! Vilka underbara bilder på söta lilla Julia :-)

2008-11-03 @ 21:18:38
URL: http://socka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0