Oooops!

Vad är jag för en moder? Sitta här och skriva om hur lillstumpan klarade sprutan och totalt glömma bort att hon åkte på feber på kvällen som varade under natten. Idag mår hon finfint igen så det var väl därför det föll ur minnet. Kan också bero på att lillskruttan och jag gick upp tidigt för att baka lussebullar. Ja att baka lussebullar med en 3-månaders som ständigt vill ha uppmärksamhet och helst sitta i mammas famn är något jag aldrig gör om. Det var inte lätt. Man lär sig. Gör om gör rätt, skulle pappaDaniel säga och ja han har nog rätt eftersom 4 plåtar av 4 blev dåliga så innebär det att lussebullebaket får göras om i år men det får bli en annan dag. En dag utan söta Julia :-)

Nu är jag trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0