Barnkalaspremiär!

Igår fyllde vår goa Alvine 1 år! Julia och jag släntrade in strax efter 13-tiden för att fira och äta tårta samt urgoda chokladcup cakes som Lotta hade bakat. Lotta, Alvines mamma är nämligen en fena i köket när det gäller allt  från matlagning och hembakat till pyssel och påt. Tillsammans med Claudia och hennes två pojkar, Leo 4 år och Noel 7 månader kalasade vi tills en liten Alvine blev trötter. Det är jobbigt att fylla år. Det verkade vara jobbigt jobbigt att fira också för väl hemma somnade Julia på stört och sov fyra timmar i streck. Kalas är roligt men det tar på krafterna :-)


Julia ligger på golvet och är redo för kalas. Bara mamma som ska hinna göra sig färdig också.


Klänningen är på och strumpbyxorna likaså, ja dom är nu bara liiite för stora men snart så! Julia är så laddad att hon varken kan vara still med sina armar eller ben. Vift! vift! Och munnen, ja den går i ett. Undrar just vem hon har ärvt det av. Hihi. Underbara unge!




Kommentarer
Postat av: Vilda Tiger

Åh, en sån söt klänning har Lyckeli med! Jättefin, tycker jag. Kul med barnkalas för Julia redan, det är väl första hon är på, kan jag tänka mig. :-)

2008-10-02 @ 12:40:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0