En påhälsning hos morbror Per och Malin

Jag är inne och kikar på brorsans tjej, Malins blogg och jag kan återigen inte låta bli att le när jag ser de härliga fotona hon tog på Julia då vi var hemma hos Per och Malin på semla och kaffe häromdagen. Morbror Per och Malin var väldigt roliga tyckte Julia dock höll Malin i kameran så hon själv fastnade tyvärr aldrig på bild denna gång. Jag kan ju tillägga att detta besök ägde rum innan Julia var hos frisören fast det kanske ni själva kan lista ut när ni kikar på henne ;-)



Han är bra rolig den där filuren som tjötar så. För att inte tala om hans spännande keps, menar Julia.



Med Malin bakom kameran vill man bara le och vara me´.



Äntligen fick jag smaka tag på den där spännande kepsen. Den hade jag spanat in länge, säger Julia.



Julia kikar nyfiket på Tyson från mammas trygga famn och Tyson kikar lika nyfiket på Julia från sin trygga korg .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0