Ett skepp kommer lastat!

-Med vad då?, undrar säkert ni.

-Med foton på Julia såklart!, svarar givetvis vi :-)




- Det är lugnt mamma, jag är stor nu! Jag fixar min frukost själv.



- Fastän jag är så trött att jag somnar så vill jag minsann hålla flaskan själv. Jag måste hålla leksaken i ett stadigt grepp med andra handen så den inte smiter ifrån mig medan jag äter och powernapar.  Så det så!



- Pappa vill att jag ska sova men jag är minsann inte trött!



- Jag busar lite med pappa istället! Att dra honom i ögonbrynen är roligt fast pappa, han skriker så då!



- Nej jag lovar pappa, jag är INTE trött. Titta, jag kan fortfarande dra i ögonbrynet! Jag vill leka mera.
Det är bara ögonen som börjar hänga på mig, jag förstår inte varför.


- Oj, rackarns nu faller jag nästan i John blunds armar!



- Shit, vad hände?! Den var jag inte med på! Meeeeen....


...- Jag är INTE trött! Titta på mina muskler istället! Se nu när jag spänner mig! Åh så jag tar i! Titta pappa vad jag kan!


Kommentarer
Postat av: Malin

Gud så stor Julia har blivit! Riktigt kul att se! Stora damen. Hoppas vi kan träffas snart igen. Hälsningar från Per & Malin

2009-01-22 @ 18:19:30
Postat av: Anonym

Hon är för go även om hon är trött



farmor och farfar

2009-01-22 @ 18:26:12
Postat av: Martina

Att det ska va så tråkigt att sova, JAG tycker ju om det så då borde barna oxå göra det :)

2009-01-22 @ 19:54:07
URL: http://fjomsan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0