Födelsedagskalas!

Jag kan inte låta bli att visa bilder av min fina familj som kom med present till mig igår på min stora dag. Fina Daniel läser ett genomtänkt rim som dock gjorde det lite svår att gissa sig till vad som rymde sig i presenten Julia håller i men glad blev jag allt när jag öppnade! Privatlektioner i golf! Det ni! I vår smäller det. Så roligt! Ja, du måste ut och öva en massa nu så vi kan spela riktigt bra tillsammans i vår, säger Daniel. Om jag ska springa på golfbanan så i vår så undrar jag ju vem som ska ta hand om Julia. Ja du Daniel, nu blir det allt en vår i "Julia-pappa-lekens" tecken :-)



.."Mmm, vad det prasslar här då"...


..."Gott är det också! Det var värst vad pappa tar lång tid på sig när han läser det där rimmet"...


På dagen kom också Julias farmor och farfar över och tillsammans firade vid med lite kladdkaka. Nu finns ett par vackra tulpaner på vårat bord och ett biobesök för mig och Daniel inväntas så småningom att stå på agendan. Tack Stig & Marianne!

Kommentarer
Postat av: Tina

Sicken härlig present. :-) Själv dras jag inte alls till just golf men det är ju kul att få testa något nytt man är sugen på! Grattis i efterskott, igen! :-)

2009-01-16 @ 22:42:05
URL: http://www.troll.bloggagratis.se
Postat av: Sandra

Mmmmm så gott med paket! Sötnos!

2009-01-19 @ 23:25:52
URL: http://agnesochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0