Mamma-barn-träff!

Igår var Julia &  jag ute i Mölndal hos Tina & Lyckeli och träffade fyra andra mammor med sina små barn som är lika gamla som Julia. När jag blev gravid med Julia så hakade jag på i en tråd på ett forum på internet där andra gravida mammor befann sig. Vi mammor har nu följt varandra dagligen sedan dess. Vi har pratat om allt möjligt mellan himmel och jord, tittat på foto på varandras barn m.m. men aldrig träffats på riktigt. Så igår slog vi slag i saken! Jenny med sin lilla Robin kom ända från Luleå (fast de var på semester hos släktingar i Borås). Monika kom från Uddevalla med sina tre barn. Annika med sin lilla Elly och Tina & Lyckeli som vi var hemma hos bor här i Göteborg. En toppendag med full rulle. Vi hann leka, läsa böcker, äta en underbar pastasallad, exotiska frukter, bullar, gott bröd och även gunga lite i lekparken. Vid 19-tiden for jag och Julia hem och jag kan lova er att det var en trött Julia som somnade på två röda.



Alla barnen samlade på ett och samma foto!





Robin och Julia tar Ask som stöd för att ställa sig upp


Superglada Elly


Julia känner på gruset. Det var spännande


Mamma och Julia


Ask gillade lära-gå-vagnen


Robin vet minsann hur man ska göra när man gillar flickor.


Goa Lyckeli ligger så snällt kvar, eller så har hon inget val med det greppet Robin har tagit :-)








Fem mammor med fem guldklimpar!

( Bilderna är från Tinas blogg)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0