Borttappad

Julias fina, allra bästa bok om djur är borttappad... Kattboken som Julia tittar i varja dag blev kvarglömt på flyget. Dumma Julias mamma som glömde att ta en sista titt i stolsfacket framför oss. Julia letar hemma bland sina böcker efter kattboken men hittar den inte... Hon saknar den enormt mycket.

Snälla gammelmoster Marie, vart inhandlade du den populära boken någonstans? Vi får söka med ljus och lykta efter en likadan.





Idag är det Julias 1-åriga dopdag. Vi kommer att, mitt i sorgen över kattboken, tända dopljuset för lillstumpan. Julias gudmor My är också hon på plats. Dock känner vi My och datum är inte hennes starka sida (inte ens födelsedagar) så My själv har nog ingen koll på detta :-) Men My är My och My är bäst ändå! Julia kommer bli så glad över att få se henne igen.

Kommentarer
Postat av: (Gammel) moster Marie

Hej slarviga mamma Malin!!!!

Jag har köpt den på Lekit i Arninge,har även kollat om det finns något Lekit i Göteborg, men det ser mörkt ut? Jag lanske hittar en ny om jag åker till Arninge,jätte fina kort och titta på Kram M

2009-11-09 @ 15:34:17
Postat av: (Gammel) moster Marie

Hej slarviga mamma Malin!!!!

Jag har köpt den på Lekit i Arninge,har även kollat om det finns något Lekit i Göteborg, men det ser mörkt ut? Jag lanske hittar en ny om jag åker till Arninge,jätte fina kort och titta på Kram M

2009-11-09 @ 15:35:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0